مراسم معارفه شهردار جدید فارسان برگزار شد

روز دوشنبه پنجم بهمن ماه، در سالن اجتماعات بهورزی فارسان و با حضور معاون هماهنگی امور عمرانی و مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری چهارمحال و بختیاری همچنین برخی مدیران ارشد شهرستان و شهروندان فارسانی ضمن تقدیر از زحمات چهار ساله شاپور مالک فارسانی (شهردار سابق) ، مهدی امیریان فارسانی به پیشنهاد اعضای شورای اسلامی شهر و با حکم استاندار به عنوان شهردار فارسان انتخاب شد.

در این مراسم که به دلیل رعایت شیوه نامه های بهداشتی با تعداد محدود حاضرین برگزار شد، دکتر علی حیدری معاون هماهنگی امور عمرانی استانداری ضمن اشاره به حساسیت نقش شهرداری ها در خدمت رسانی به مردم از مجموعه شهرداری و شورای اسلامی شهر خواست تا با تلاش بیشتر، موجبات آبادانی شهر و رضایت شهروندان را فراهم نمایند.

در ادامه مهندس محمدعلی طاهری مدیرکل دفتر امور شهری و شوراهای استانداری نیز با اشاره به برخی مصوبات و قوانین جدید شهرداری ها برای مهدی امیریان فارسانی به عنوان شهردار جدید فارسان آرزوی موفقیت کرد.
در پایان، حکم استاندار چهارمحال و بختیاری مبنی بر انتخاب شهردار فارسان قرائت و توسط مسئولان حاضر در مراسم به مهدی امیریان فارسانی اعطا شد.

مراسم معارفه شهردار جدید فارسان برگزار شد
کد خبر: 2515 پنج شنبه ۷ بهمن ۱۴۰۰